مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:502021-12-06ورزشي

سالن ورزشی زورخانه دانش آموزی همدان افتتاح شد 


آیین افتتاحیه زورخانه دانش آموزی مدارس سما در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با حضور مسئولان ورزش و دانشگاه آزاد و همچنین بازیکنان و مربیان این رشته باستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز ظهر مراسم افتتاح زورخانه دانش آموزی مدارس در زورخانه دانشگاه آزاد همدان با حضور سید محمد بطحایی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی که ریاست سازمان سما را نیز عهده دار است برگزار شد.

غلام رضا خاکساری، رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان همدان که در هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور نیز حضور دارد در کنار مرتضی قائمی، رییس دانشگاه آزاد همدان، حسین ترابی رییس دفتر تربیت بدنی دانشگاه آزاد همدان، محمد قیاسوند و سید سجاد موسوی (از ملی پوشان مطرح ورزش باستانی و زورخانه ای استان همدان) و همچنین پیشکسوتان و بازیکنان و مربیان و دانش آموزان استان از دیگر حضار این مراسم به شمار می رفتند.

سید محمد بطحایی، معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در آغاز صحبت های خود ضمن اشاره به اهمیت و تاثیر ورزش باستانی در خلق و خوی جوانان امروز، اظهار کرد: ما ملزم به ترویج ورزش زورخانه و باستانی در میان نسل جوان هستیم و می بایست آن ها را به حضور در این میادین تشویق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی زورخانه دانش آموزی همدان افتتاح شد 

سالن ورزشی زورخانه دانش آموزی همدان افتتاح شد